Whisky and Other Spirits: Technology, Production and Marketing - 3rd Edition
Whisky en Andere Distillaten: Technologie, Productie en Marketing, Derde Editie blijft informatie verschaffen van grondstoffen tot het eindproduct, inclusief productie, verpakking en marketing. De aandacht wordt gevestigd op de wetenschap en technologie van het proces, alsmede op de omgeving waarin het wordt geproduceerd. Het belang van milieuoverwegingen en de duurzaamheid van de producten hebben tegenwoordig een nieuwe betekenis gekregen. De traditionele wijzen van verpakken en marketing zijn de afgelopen jaren ook drastisch veranderd, omdat de verpakkingstechnologie overgestapt is van een conventionele flessenindustrie naar gedistilleerde producten die de traditionele drankencategorieën en verpakkingen overschrijden.
Deze nieuwe editie biedt de laatste veranderingen in de industrie en de drankenmarkt. Alle hoofdstukken zijn bijgewerkt en er zijn nieuwe hoofdstukken toegevoegd om onderzoek en ontwikkeling te helpen verbeteren en om de productie van niet alleen whisky te vergroten maar ook van andere sterke dranken zoals gin, rum en white spirits. In deze nieuwe editie worden ook trendy alcoholarme en alcoholvrije producten besproken.
Biedt een gedetailleerde kijk op de huidige mondiale situatie voor de productie van whisky en gedistilleerde dranken.
Belicht ambachtelijk distilleren en de uitdagingen waarmee ambachtelijke distilleerderijen te maken krijgen door in alle openheid de kunst van het distilleren te laten zien.
Geeft inzicht in hoe de marketing voor gedistilleerde producten is veranderd, met de nadruk op nieuwe mobiele technologieën.
Graham Stewart (redacteur), Julie Kellershohn (redacteur), Inge Russell (redacteur)
3e editie (22 september 2021)
596 pagina’s
Taal: Engels